woensdag 19 september 2007

Docile + Immortal Souls show Alphen aan den Rijn 14-09-2007

Afgelopen vrijdag ben ik naar het concert van Immortal Souls (met in het voorprogamma Docile) geweest. Hier wat foto's.
(Docile)
(Docile)

(Immortal Souls)
(Immortal Souls)

(Immortal Souls) ( www.myspace.com/immortalsouls )




woensdag 12 september 2007

Logo

Hoera ik heb een logo :) .
en hij ziet er zo uit:
Het is de bedoeling dat ik dit logo ga gebruiken op mijn foto's als copyright-teken.
dus mocht je ergens op het web ooit eens een foto treffen met dit logo er op dan weet je dat ik hem geschoten heb :).
En zo ziet dat er dan uit op een foto:
En zoals je kunt zien gebruik ik hem ook als banner voor deze blog, en hopelijk ooit in de toekomst ook op een eigen site.
Dit was het weer voor vandaag, groetjes

dinsdag 11 september 2007

Win die plaat!

Ik doe mee aan een wedstrijd om een gesigneerde 7 " vinyl van the Jeremy's te winnen. (http://www.myspace.com/jeremysrules) De opdracht is om iets uit te beelden wat met the Jeremy's te maken heeft. Vinyl is leuk, the Jeremy's zijn leuk en winnen ook, dus een mooie combi dacht ik zo. Na een korte creative brainstorm kwam ik op het volgende idee: The Jeremy's uit beelden met Playmobil poppetjes op mijn platenspeler.


Enzo geschiede aldus en zie hier het resultaat van een halfuurtje creatief werk, gitaren tekenen, knippen en kleuren, rangschikken en nog wat beeld elementen toevoegen en fotograferen:


En nu maar hopen dat ik win :)

maandag 3 september 2007

de scholen zijn weer begonnen :)

Hoezeee!

Ja ik ga nu alweer een weekje school ik had alleen na flevo het gevoel dat de vakantie eindelijk begon maar helaas het was alweer het einde, volgend jaar toch maar wat rustiger aan doen en meer vakantie houden.
Ik ben nu 2de jaars student fotografie en vormgeving en de opleiding is alweer in volle gang, leer en ontwikkellijnen vliegen me weer om de oren als of het nooit vakantie is geweest maar voor mij is het allemaal weer erg wennen ik moet weer erg in het school ritme komen.
Vorige week ben ik met Tineke ringen wezen uitzoeken (nee we gaan nie trouwen, het is alleen een mooi tastbaar iets voor als Tineke straks voor 100 jaar in Suriname zit.) Daarna ben ik nog naar Utrecht geweest en heb ik nieuwe slippers gekocht. :)

Mijn nieuwe slippers


De nieuwe ringen!
Afgelopen vrijdag avond heb ik als nog mijn verjaag gevierd voor familie en Oekrainemensen.
Dit was weer een kleine update uit mijn leven.










woensdag 22 augustus 2007

Terug van Flevo

Ik ben er weer :) hulde.
Na 10 dagen flevo is het nu dan toch echt afgelopen.

De opbouw was erg gezellig maar ook wel hard werken om alles op tijd af te hebben.
Het was erg leuk om alle bekenden van vorig jaar weer te zien en om weer nieuwe mensen te leren kennen.

Het festival zelf was ook 1 groot feest en begon al goed want ik werd 20 !! :D.
Hoogte punten van het festival zijn voor mij oa: Christafari, Narnia, Newsboys, This Beautiful Mess, Psalters en Over the Rhine.

foto's die ik gemaakt heb staan op www.flevofotos.blogspot.com

vrijdag 10 augustus 2007

Ik ga weer.

achja als of ik niks beters te doen heb dan een blog te schrijven, in plaats daar van vertrek ik morgen alweer voor 10 dagen Flevo, dus verwacht voorlopig geen blog van mij.

Wat ik wel ga doen is hekkenbouw, mijn verjaardag vieren en lekker naar bands kijken.
tot de volgende keer.

dinsdag 7 augustus 2007

Strand.

Hmm afgelopen zondagavond ben ik met Tinus lekker naar het strand geweest.