Van de 24 foto's zijn er nu 10 aardig gelukt en ontwikkeld en afgedrukt. Er zitten wel lichtvlekken op, maar ergens heeft dat ook wel wat.
Hier twee foto's die ik zelf erg tof vind geworden.
giraffe in emmen
maïsveld
een expostie van het Noorderlicht, Behind Walls, fotografie uit het Oostblok van voor 1989 (de val van het communisme) ik ben daar met school heen geweest en bij die excursie hoort een opdracht. Voor die opdracht wil ik graag met een oostblok camera fotograferen. En die heb ik nu dus, ik moet nog even uitvogelen hoe die werkt, maar ik heb de handleiding inmiddels al op internet gevonden dus dat gaat wel goed komen.
Het resultaat zal ik t.z.t. inscannen en hier vertonen.