Dit is de reden waarom ik jullie inspanning hield en waarom ik over een hekje klom. Simon had het bijna goed. Dit is alleen het Openlucht Zwembad van Zwolle In het kader van de opdracht van het Noorderlicht Behind Walls zijn hier mijn foto's.
(en dat alles vanuit een prachtig winterlandschap)
donderdag 18 december 2008
Deze donkere dagen voor kerst kunnen soms best droevig zijn. Zo ook voor mij. Mijn telefoon is er na 4/5 jaar mee opgehouden en 1 van mijn vissen is na 36 weken trouwe dienst als huisdier overleden.
Gelukkig zijn er ook leuke dingen zoals een kerstpakket en een avondje weezer en greenday.