donderdag 16 april 2009

Theorie examen

Jaja, ik ben al een tijdje aan het lessen en dat gaat best goed, ik hoop binnenkort het examen aan te mogen vragen.(nou ja dat mijn rijsinstructeur dat doet)
Vanmiddag heb ik mijn theorie examen gedaan en ben ik al weer een stapje dichter bij.

En ik ben geslaagd, hoera!


woensdag 15 april 2009

Cross-processing

Ik heb mijn Zenit weer eens van stal gehaald, dit maal geladen met een diafilm.
Nu denk je, nee hé nu gaat ie zeker ook nog een diaprojector aanschaffen om het te kunnen bekijken. Nee hoor, dat was ik niet van plan.
Was het dan een foutje misschien? Gewoon het verkeerde rolletje uit het schapgehaald?
Nee ook niet. Het was een bewuste keuze.
En ik heb ze gewoon laten ontwikkelen, en daar ging het me juist om. Normaal als je dia's laat ontwikkelen moeten ze in een ander chemicalien bad dan normale film. Doe je dit niet dan kloppen de kleuren niet. Dit heb ik dus gedaan en hierdoor krijg je soms verrassende resultaten.
Dit heet cross-processing en werd vroeger wel meer gedaan.





(deze bloemen zijn in het echt geel)







donderdag 9 april 2009

Het zit er op!

Na een nachtje doorhalen, (koffie doet wonderen, een eigen Senseo op je kamer is soms toch erg handig) is het nu dan zo veer, mijn stage zit er op. De krant is inmiddels al gebracht. Vannacht de laatste puntjes op mn stageverslag gezet. Na 3 maanden is mijn stage klaar. Ik liep stage bij Foto Peter Voerman in Kampen. Daar verkocht ik camera's, maakte ik pasfoto's en drukte ik foto's af. Morgen heb ik mijn eindgesprek en moet ik mn verslag inleveren en niet geheel onbelangrijk leerlijnen aftekenen. Naast mij is de printer druk bezig het 30 pagina tellend boekwerk uit te printen. Ik heb nog nooit zoveel getypt volgens mij! Nu hopen op een voldoende en dan weer terug de schoolbanken in!


woensdag 25 maart 2009

<3 Diana

Mijn nieuwe schatje Diana is terug van een reisje naar Ommen.
De foto's zijn ontwikkeld. En zie hier het resultaat.








zondag 22 maart 2009

Wafels bakken

Als Tineke maizenakoekjes kan bakken ga ik wafels maken :P
Tineke zit nu op stage en Gerdine en ik hebben vanmiddag na de kerk wafels gebakken.
Dat gaat als volgt:
Lees de instructies op het pak, volg die op. en klaar zijn je wafels.
Het komt er op neer dat je water bij de mix uit het pak doet, dit goed roert. Dit een porties op het wafelijzer doet, je een paar minuten wacht. En klaar zijn je wafels!

Ze zijn erg lekker en we hebben er ook nog en paar voor Tineke bewaard.

Oh en we hebben ook nog foto's :)
hulde!


dinsdag 17 maart 2009

27 Februari 2009 Trouwdag Arjan en Marieke

Inmiddels alweer een paar weken geleden. Maar vanwege mijn eigen drukte nog niet geplaatst.
De foto's van de bruiloft van mijn broer.














donderdag 12 maart 2009

Live van af mijn eigen pc!

Hoera, eindelijk heb ik een eigen pc :)
de kast is een beetje groot maar hij werkt als een trein.
Ik ben blij.