Deze week heb ikvoor het eerst in het huis geslapen :)
zondag 9 augustus 2009
woensdag 29 juli 2009
maandag 20 juli 2009
Dag perzikkleur, welkom wit en laminaat!
Jes, afgelopen zaterdag hebben we weer flink geklust in ons huis.
Mijn vader heeft de woonkamer ontdaan van de lelijke perzikkleur en wit gemaakt. En samen met Derek hebben Tineke en ik laminaat in de slaapkamer gelegd.

De woonkamer. (voor)

Tijdens, dag perzikkleur!

Na, alles lekker wit!

Slaapkamer (voor)

Wel de instructies lezen.

Mijn vader heeft de woonkamer ontdaan van de lelijke perzikkleur en wit gemaakt. En samen met Derek hebben Tineke en ik laminaat in de slaapkamer gelegd.
De woonkamer. (voor)
Tijdens, dag perzikkleur!
Na, alles lekker wit!
Slaapkamer (voor)
Wel de instructies lezen.
Tineke aan het zagen.
Derek aan het meten, de hoekjes zijn lastig.
donderdag 16 juli 2009
Huis
Inmiddels hebben we al een week de sleutel van ons huis en langzaam aan begint het steeds meer ergens op te lijken.
Het huis was namelijk erg vies, maar met hulp van een moeder, zusje, broertjes en jos is het nu weer lekker schoon! Zaterdag hebben we ook vloeren en zeil gekocht voor de kamers boven en de keuken. Deze week hebben we de radiatoren geverfd en vandaag is mn vader begonnen met sausen. Langzaam aan begint het steeds meer ons huis te worden. Zaterdag willen we het laminaat gaan leggen op de slaapkamer.
Het voelt wel raar een eigen huis. In het begin voelde het voor mij een beetje als op vakantie gaan. Maar het begint steeds meer als ons eigen huis te voelen. De shoarmazaak op de hoek is goed gekeurd en de pide van de bakker is ook erg lekker!
Oja we hebben ook nog foto's!

De voorkant van ons huis.

De achterkant, met rommelige tuin.

Schoonmaakmiddelen.

Tineke is de radiator aan het verven.

Mijn vader verft de muur.

De verfroller.
Het huis was namelijk erg vies, maar met hulp van een moeder, zusje, broertjes en jos is het nu weer lekker schoon! Zaterdag hebben we ook vloeren en zeil gekocht voor de kamers boven en de keuken. Deze week hebben we de radiatoren geverfd en vandaag is mn vader begonnen met sausen. Langzaam aan begint het steeds meer ons huis te worden. Zaterdag willen we het laminaat gaan leggen op de slaapkamer.
Het voelt wel raar een eigen huis. In het begin voelde het voor mij een beetje als op vakantie gaan. Maar het begint steeds meer als ons eigen huis te voelen. De shoarmazaak op de hoek is goed gekeurd en de pide van de bakker is ook erg lekker!
Oja we hebben ook nog foto's!
De voorkant van ons huis.
De achterkant, met rommelige tuin.
Schoonmaakmiddelen.
Tineke is de radiator aan het verven.
Mijn vader verft de muur.
De verfroller.
dinsdag 30 juni 2009
Nog 2 maanden en 4 dagen te gaan.
En dan ga ik trouwen met mijn lieve schatje!
Voor het zover is moet er nog veel gebeuren, maar het meeste is nu toch al wel gepland.
Het stadhuis staat vast, het in ondertrouw is geregeld, de kerk en dominee, organist en band, fotograaf, locatie voor het feest, de kaarten zijn naar de drukker, Tineke heeft haar jurk uitgezocht en ik mijn pak, de huwelijksreis is geboekt. Wij zijn bijna klaar om te trouwen!
Jeah
Ik kan niet wachten.
Nu nog tijdig woonruimte vinden.
Voor het zover is moet er nog veel gebeuren, maar het meeste is nu toch al wel gepland.
Het stadhuis staat vast, het in ondertrouw is geregeld, de kerk en dominee, organist en band, fotograaf, locatie voor het feest, de kaarten zijn naar de drukker, Tineke heeft haar jurk uitgezocht en ik mijn pak, de huwelijksreis is geboekt. Wij zijn bijna klaar om te trouwen!
Jeah
Ik kan niet wachten.
Nu nog tijdig woonruimte vinden.
woensdag 10 juni 2009
negativ
Ik heb weer foto's van mn Diana. 2 rolletjes zelfs! één 120mm film zoals het in een Diana hoort en een 35mm film wat lukt met een beetje knutselen. Een verfroerstokje en good old ductape doen wonderen ^^ . Dit laatste was een expiriment voor mij, ik had op internet gelezen hoe het moest en het uitgeprobeert en het werkt!

Mijn gitaar verbouwd.

Klaprozen.

Op weg naar Leiden.

Fietsers op de dijk.

Bij de IJsselbrug.

Koeien in een Deventerse wei, en Tineke op de fiets.

Madeliefjes in de voortuin

Joefie wilde niet meewerken.

Toch gelukt!

Onze kippen.

Brandnetels

Skyline van Zalk


Mijn gitaar verbouwd.

Klaprozen.

Op weg naar Leiden.

Fietsers op de dijk.

Bij de IJsselbrug.

Koeien in een Deventerse wei, en Tineke op de fiets.

Madeliefjes in de voortuin

Joefie wilde niet meewerken.

Toch gelukt!

Onze kippen.

Brandnetels

Skyline van Zalk

Gebouw naast het politiebureau in Zwolle word gesloopt.
vrijdag 5 juni 2009
Nieuwe schoenen en vogels
Abonneren op:
Posts (Atom)


