woensdag 23 september 2009

Diana all summer long!

Veel gedaan, gezien en gereist deze zomer. En mn Diana meegenomen. Hier een overzichtje van mijn zomer.


Klaprozen in Zalk.


Voor een schoolopdracht moest ik hier zijn, Kasteel Eerde. (bij Ommen)


Bushalte bij kasteel Eerde.


JV BBQ.


Zonsondergang, geen idee waar :S


Slingers en ballonnen van mijn verjaardag!


Hekkenbouw op Flevo!


De Mini miner achtbaan in Slagharen.


De wildwaterbaan in Slagharen.


In een atractie in Slagharen!


De achtbaan in Slagharen.


Tineke in Slagharen.


Onze trouwkaart!


Tineke aan het onbijt in Zweden.


Reddingsboei in Zweden.

Tineke aan het wandelen in Zweden.

Wandelen in Zweden.


De Ikea in Stockholm!

donderdag 3 september 2009

Getrouwd!

Jes afgelopen dinsdag was het officieel al zover, Tineke en ik gingen trouwen!
Om half 10 waren we op het stadhuis waar we na zo'n 20 minuten weer buiten stonden getrouwd en wel. :) Daarna hebben we met alle aanwezigen koffie gedronek en taart gegeten op de Brink, en 's avonds hebben Tineke en ik gegeten bij een tapas restaurantje.
Morgen is het grote feest en word ik om half 11 opgehaald door de chaufeur.

You may kiss the bride! <3

Nog wel even tekenen.


ja het is echt waar, wij zijn een paar!


En daar zijn ze, Meneer en Mevrouw de Weerd



Ons mooie transport.


Taart snijden op de Brink.

woensdag 19 augustus 2009

Zo, daar zit ik dan met een kopje thee en een leeg bakje kersen en met een lekker muziekje in mijn eigen achtertuin bij mijn zelf gebouwde tafel bijgelicht door twee olielampjes. Klaar om jullie mee te delen wat ik de afgelopen dagen mee heb gemaakt, want zo gaat dat met bloggen.

Inmiddels woon ik dus al een tijdje aan de Geulstraat en ons huisje is bijna helemaal klaar.
Zaterdag heeft Tineke's vader ons gasfornuis aangesloten zodat we hier ook kunnen koken, wel zo handig. om nu altijd diepvries pizza te eten en shoarma te halen is ook zo wat.

Zondag was ik jarig! Het was een hele leuke dag. 's Ochtend's kwam Tineke mij een ontbijt op bed brengen en kreeg ik cadeau's van haar. 's Avond's zijn familie en vrienden op bezoek geweest. Dat was echt super gezellig en iedereen heeft nu het huis kunnen zien.

Maandag zijn we verder gegaan met de keuken, achter het fornuis is een plaat gekomen, zodat de muur makkelijk schoon te maken is als er wat tegen aan spet tijdens het koken.
's Avonds zijn we opbezoek bij de hekkenbouwers geweest. Dat was weer ouderwets gezellig en erg leuk om iedereen weer te zien. Het was gewoon niet anders dan andere jaren. Tineke en ik hebben besloten om toch maar te komen helpen met de afbouw. :) We kunnen het gewoon niet laten.

Dinsdag ben ik met Tineke, Joost en een vriend van Joost naar Slagharen geweest.
Dat was ook erg leuk, het was een beetje druk maar toch zijn we in veel attracties geweest in sommige wel twee of drie keer!

En vandaag heb ik mijn pak opgehaald en bij mijn ouders gebbq-t.
En nu zit ik dus hier te typen.

zondag 9 augustus 2009

Eerste nachtje slapen in het huis


Deze week heb ikvoor het eerst in het huis geslapen :)


woensdag 29 juli 2009

Inpakken



Het inpak festijn is begonnen!

maandag 20 juli 2009

Dag perzikkleur, welkom wit en laminaat!

Jes, afgelopen zaterdag hebben we weer flink geklust in ons huis.
Mijn vader heeft de woonkamer ontdaan van de lelijke perzikkleur en wit gemaakt. En samen met Derek hebben Tineke en ik laminaat in de slaapkamer gelegd.


De woonkamer. (voor)


Tijdens, dag perzikkleur!


Na, alles lekker wit!


Slaapkamer (voor)


Wel de instructies lezen.


Tijdens, Derek druk bezig.


Tineke doet ook haar best.

Tineke aan het zagen.
Derek aan het meten, de hoekjes zijn lastig.

Het resultaat!
En nog twee planken over.

donderdag 16 juli 2009

Huis

Inmiddels hebben we al een week de sleutel van ons huis en langzaam aan begint het steeds meer ergens op te lijken.
Het huis was namelijk erg vies, maar met hulp van een moeder, zusje, broertjes en jos is het nu weer lekker schoon! Zaterdag hebben we ook vloeren en zeil gekocht voor de kamers boven en de keuken. Deze week hebben we de radiatoren geverfd en vandaag is mn vader begonnen met sausen. Langzaam aan begint het steeds meer ons huis te worden. Zaterdag willen we het laminaat gaan leggen op de slaapkamer.

Het voelt wel raar een eigen huis. In het begin voelde het voor mij een beetje als op vakantie gaan. Maar het begint steeds meer als ons eigen huis te voelen. De shoarmazaak op de hoek is goed gekeurd en de pide van de bakker is ook erg lekker!

Oja we hebben ook nog foto's!


De voorkant van ons huis.


De achterkant, met rommelige tuin.


Schoonmaakmiddelen.


Tineke is de radiator aan het verven.


Mijn vader verft de muur.


De verfroller.