dinsdag 17 november 2009

to sjoel or not to sjoel.

Van Amanda hebben we een mooie sjoelbak en nog mooiere stenen cadeau gekregen voor ons huwelijk. Afgelopen zaterdag hebben Tineke en ik hem ingewijd.

Wie komt er een avondje mee sjoelen?


Tineke aan het sjoelen.


Ik aan het sjoelen.


Zo gaat dat dus.

Wat vind je trouwens van onze mini mijters?

vrijdag 23 oktober 2009

Klik zegt mijn Clack.

Analoge camera no.3 is present. Ditmaal een Agfa Clack uit de periode '54-'65.



dinsdag 13 oktober 2009

Zo, de witte broods weken zin/lijken weer voorbij. Het dagelijkse leven is weer begonnen. Van maandag tot vrijdag naar school o dnderdagavond nog oefenen met de band en op zaterdag werken en dan is de week zo weer vol en voorbij.
Het getrouwde leven bevalt mij, ons erg goed. Het is zo fijn om alles nu samen te doen en zoveel samen te zijn! We zouden nog wel meer tijd samen door willen brengen.
We voelen ons steeds meer thuis in ons huis en het wonen in Deventer bevalt me wel.

Vorige week zijn we naar een oom en tante van Tineke en de IKEA in Barendrecht geweest.
Van de oom en tante hadden we een dressoir gekregen maar die moesten we dus wel zelf komen halen, gen probleem. Auo van de buurman geleend, boedelbak gehuurt en go! Best een endje rijden maar het ging me prima af. Allen werd ik op de snel weg door een motoragent vermaand om mijn snelheid te matigen. 110 met een aanhanger mag blijkbaar toch niet. :) Na dat we de IKEA in recordtijd door en leeg hebben geshopt gingen we de kast halen om daarna, gematigd snel weer op huis aan te gaan.

De volgende dag hebben we alles in elkaar gesleuteld middels een heuse wedstrijd, omdat we van de meeste dingen toch twee hadden gekocht. ik noem: een wijnrek, kruidenrek, nachtkastje, benno en twee stoelen. En verder nog een rek voor in de badkamer en een klok,plantjes en een nieuw en groter verblijf voor onze vissen en garnalen.

Onze vernieuwde woonkamer met cd kasten. (mijn doel is om ze vol te hebben voor we gaan verhuizen)


De andere kant van de kamer, met het dressoir.



De vissen en garnalen in hun nieuwe onderkomen.

woensdag 23 september 2009

Diana all summer long!

Veel gedaan, gezien en gereist deze zomer. En mn Diana meegenomen. Hier een overzichtje van mijn zomer.


Klaprozen in Zalk.


Voor een schoolopdracht moest ik hier zijn, Kasteel Eerde. (bij Ommen)


Bushalte bij kasteel Eerde.


JV BBQ.


Zonsondergang, geen idee waar :S


Slingers en ballonnen van mijn verjaardag!


Hekkenbouw op Flevo!


De Mini miner achtbaan in Slagharen.


De wildwaterbaan in Slagharen.


In een atractie in Slagharen!


De achtbaan in Slagharen.


Tineke in Slagharen.


Onze trouwkaart!


Tineke aan het onbijt in Zweden.


Reddingsboei in Zweden.

Tineke aan het wandelen in Zweden.

Wandelen in Zweden.


De Ikea in Stockholm!

donderdag 3 september 2009

Getrouwd!

Jes afgelopen dinsdag was het officieel al zover, Tineke en ik gingen trouwen!
Om half 10 waren we op het stadhuis waar we na zo'n 20 minuten weer buiten stonden getrouwd en wel. :) Daarna hebben we met alle aanwezigen koffie gedronek en taart gegeten op de Brink, en 's avonds hebben Tineke en ik gegeten bij een tapas restaurantje.
Morgen is het grote feest en word ik om half 11 opgehaald door de chaufeur.

You may kiss the bride! <3

Nog wel even tekenen.


ja het is echt waar, wij zijn een paar!


En daar zijn ze, Meneer en Mevrouw de Weerd



Ons mooie transport.


Taart snijden op de Brink.

woensdag 19 augustus 2009

Zo, daar zit ik dan met een kopje thee en een leeg bakje kersen en met een lekker muziekje in mijn eigen achtertuin bij mijn zelf gebouwde tafel bijgelicht door twee olielampjes. Klaar om jullie mee te delen wat ik de afgelopen dagen mee heb gemaakt, want zo gaat dat met bloggen.

Inmiddels woon ik dus al een tijdje aan de Geulstraat en ons huisje is bijna helemaal klaar.
Zaterdag heeft Tineke's vader ons gasfornuis aangesloten zodat we hier ook kunnen koken, wel zo handig. om nu altijd diepvries pizza te eten en shoarma te halen is ook zo wat.

Zondag was ik jarig! Het was een hele leuke dag. 's Ochtend's kwam Tineke mij een ontbijt op bed brengen en kreeg ik cadeau's van haar. 's Avond's zijn familie en vrienden op bezoek geweest. Dat was echt super gezellig en iedereen heeft nu het huis kunnen zien.

Maandag zijn we verder gegaan met de keuken, achter het fornuis is een plaat gekomen, zodat de muur makkelijk schoon te maken is als er wat tegen aan spet tijdens het koken.
's Avonds zijn we opbezoek bij de hekkenbouwers geweest. Dat was weer ouderwets gezellig en erg leuk om iedereen weer te zien. Het was gewoon niet anders dan andere jaren. Tineke en ik hebben besloten om toch maar te komen helpen met de afbouw. :) We kunnen het gewoon niet laten.

Dinsdag ben ik met Tineke, Joost en een vriend van Joost naar Slagharen geweest.
Dat was ook erg leuk, het was een beetje druk maar toch zijn we in veel attracties geweest in sommige wel twee of drie keer!

En vandaag heb ik mijn pak opgehaald en bij mijn ouders gebbq-t.
En nu zit ik dus hier te typen.

zondag 9 augustus 2009

Eerste nachtje slapen in het huis


Deze week heb ikvoor het eerst in het huis geslapen :)