donderdag 21 januari 2010

In de studio

Met mn band ICU zijn we vorige week de studio in gedoken om wat nummers op te nemen.
Naja studio, we hebben ons oefenhok omgebouwd en dat werkt ook. (=
Het was erg leuk en leerzaam. Vanavond gaan we verder.













dinsdag 22 december 2009

In het vorige bericht had ik het er al over, en ik he het gekregen :D een dik pak sneeuw.
Ik vind het mooi.

Wat ik ook mooi vind is onze kerstboom en kerststal.

nu ons huis langzaam vol druppelt met kerstkaarten is het tijd geworden om alle trouwkaarten van de muur te halen. Eeen beetje kaal is het wel. Nu moeten we maa gaan bedenken wat we verder op de muur willen hebben hangen.


Onze eerste kerstboom


Onze kerststal ter grote van een luciferdoosje.

dinsdag 15 december 2009

Stockholm

Zo met dit koude weer verlang ik naar twee dingen, of een dik pak sneeuw of de zomer.
Vaker en liever aan het tweede. Dan denk ik bijvoorbeeld was ik maar weer in Stockholm, dat was leuk en fijn weg van hier, van school en dat soort gezeur.


Uitzicht over Stockholm. (klik er op om te bekijken op groot formaat)


Tineke in een platenzaak in Stockholm.


Kamperen vlakbij het vliegveld.


Ook lekker warm.

vrijdag 20 november 2009

Geflits

Nee ik ben niet geflitst omdat ik te hard gereden zou hebben.
Neen, ik heb namelijk een eigen flitser gekocht!
(eigenlijk al een paar weken geleden) Maar sinds vandaag kan ik de flitser ook van de camera af gebruiken, ideaal voor reportages en fotoshoots.
Vanaf nu is dus iedereen welkom voor een shoot! (op afspraak)

dinsdag 17 november 2009

to sjoel or not to sjoel.

Van Amanda hebben we een mooie sjoelbak en nog mooiere stenen cadeau gekregen voor ons huwelijk. Afgelopen zaterdag hebben Tineke en ik hem ingewijd.

Wie komt er een avondje mee sjoelen?


Tineke aan het sjoelen.


Ik aan het sjoelen.


Zo gaat dat dus.

Wat vind je trouwens van onze mini mijters?

vrijdag 23 oktober 2009

Klik zegt mijn Clack.

Analoge camera no.3 is present. Ditmaal een Agfa Clack uit de periode '54-'65.



dinsdag 13 oktober 2009

Zo, de witte broods weken zin/lijken weer voorbij. Het dagelijkse leven is weer begonnen. Van maandag tot vrijdag naar school o dnderdagavond nog oefenen met de band en op zaterdag werken en dan is de week zo weer vol en voorbij.
Het getrouwde leven bevalt mij, ons erg goed. Het is zo fijn om alles nu samen te doen en zoveel samen te zijn! We zouden nog wel meer tijd samen door willen brengen.
We voelen ons steeds meer thuis in ons huis en het wonen in Deventer bevalt me wel.

Vorige week zijn we naar een oom en tante van Tineke en de IKEA in Barendrecht geweest.
Van de oom en tante hadden we een dressoir gekregen maar die moesten we dus wel zelf komen halen, gen probleem. Auo van de buurman geleend, boedelbak gehuurt en go! Best een endje rijden maar het ging me prima af. Allen werd ik op de snel weg door een motoragent vermaand om mijn snelheid te matigen. 110 met een aanhanger mag blijkbaar toch niet. :) Na dat we de IKEA in recordtijd door en leeg hebben geshopt gingen we de kast halen om daarna, gematigd snel weer op huis aan te gaan.

De volgende dag hebben we alles in elkaar gesleuteld middels een heuse wedstrijd, omdat we van de meeste dingen toch twee hadden gekocht. ik noem: een wijnrek, kruidenrek, nachtkastje, benno en twee stoelen. En verder nog een rek voor in de badkamer en een klok,plantjes en een nieuw en groter verblijf voor onze vissen en garnalen.

Onze vernieuwde woonkamer met cd kasten. (mijn doel is om ze vol te hebben voor we gaan verhuizen)


De andere kant van de kamer, met het dressoir.



De vissen en garnalen in hun nieuwe onderkomen.