dinsdag 23 maart 2010

woensdag 10 maart 2010

Plundra!

Toen we ons huis gingen in richten vorig jaar kwamen we een mooie kast tegen bij IKEA, helaas was ie een beetje duur en besloten we maar om hem niet te kopen, en op het lijstje "komt ooit nog wel eens" te zetten. Vorige week keek ik op de site van IKEA omdat ik gelokt werd door een PLUNDRA advertentie en toen zag ik dat onze kast flink was afgeprijsd.

Maandagavond zijn Tineke en ik naar de IKEA geweest om deze kast te kopen.
Het showroom gedeelte hebben we overgeslagen en we zijn gelijk naar het magazijn gesprint.
Op de computer opgezocht waar hij lag, en eenmaal aangekomen bleek dat hij nog verder was afgeprijsd. Hoera!

Gisteravond hebben we hem in elkaar gezet en nu staat ie mooi op onze slaapkamer.
Leve de PLUNDRA van IKEA!

dinsdag 9 maart 2010

In Christ United

De afgelopen tijd hebben we het wel druk gehad met de band. 4 optredens in 4 weken.
Hier 2 filmpjes van 2 optredens.

http://www.youtube.com/watch?v=OcdS_QkT0ZY

http://www.youtube.com/watch?v=irtQmvSKHX4

dinsdag 9 februari 2010

Stage

Sinds vorige week loop ik stage op school,
ja op school. Bij mij op school hebben ze een projectbureau en daar komen verschillende opdrachtgevers die graag foto's of film willen hebben van het een of ander. Ik ben nu de fotograaf voor hun. Zo heb ik tot nu toe gefotografeerd op een receptie op de Marslanden en Zwolle in de sneeuw voor de VVV, op het programma staan nu foto's maken voor een juwelier voor op hun site en foto's maken op een partnerdag van Landstede.

Hier één foto van Zwolle in de sneeuw, de foto was wat te grauw dus heb ik hem bewerkt en frisser gemaakt.

donderdag 21 januari 2010

In de studio

Met mn band ICU zijn we vorige week de studio in gedoken om wat nummers op te nemen.
Naja studio, we hebben ons oefenhok omgebouwd en dat werkt ook. (=
Het was erg leuk en leerzaam. Vanavond gaan we verder.













dinsdag 22 december 2009

In het vorige bericht had ik het er al over, en ik he het gekregen :D een dik pak sneeuw.
Ik vind het mooi.

Wat ik ook mooi vind is onze kerstboom en kerststal.

nu ons huis langzaam vol druppelt met kerstkaarten is het tijd geworden om alle trouwkaarten van de muur te halen. Eeen beetje kaal is het wel. Nu moeten we maa gaan bedenken wat we verder op de muur willen hebben hangen.


Onze eerste kerstboom


Onze kerststal ter grote van een luciferdoosje.

dinsdag 15 december 2009

Stockholm

Zo met dit koude weer verlang ik naar twee dingen, of een dik pak sneeuw of de zomer.
Vaker en liever aan het tweede. Dan denk ik bijvoorbeeld was ik maar weer in Stockholm, dat was leuk en fijn weg van hier, van school en dat soort gezeur.


Uitzicht over Stockholm. (klik er op om te bekijken op groot formaat)


Tineke in een platenzaak in Stockholm.


Kamperen vlakbij het vliegveld.


Ook lekker warm.