Laats heb ik deze twee foto's gemaakt die ik even met jullie wil delen.


Verder ben ik nu bezig met mijn afstudeerproject, daarvoor ga ik verschillende verenigingen in Deventer fotograferen. Zo was ik zaterdag bij de musicalvereniging, maandag bij de schermvereniging en gistermiddag bij een jeu de boulesvereniging.











