donderdag 18 oktober 2007

Madurodam.

Gisteren ben ik met m'n broertje Job naar Madurodam geweest.
Na een lange treinreis kwamen we aan en hebben we het hele park bekeken.
Helaas was troffen we het niet zo met het weer, maar dat mocht de pret niet drukken.
Ik was toen ik klein was al eens bij Madurodam geweest maar Job nog nooit.
We zijn ook nog even naar het strand van Scheveningen geweest.
Helaas heb ik ook niet zoveel foto's kunnen maken want de batterij van mn camera hield het na een paar foto's al voor gezien, ik had een extra batterij mee, waarvan ik dacht dat die vol was maar die was ook leeg. Op het strand heb ik toen maar foto's met mijn mp3 speler gemaakt.


(Jumbo in Madurodam)



Op het strand

woensdag 17 oktober 2007

Weekendje weg.

Afgelopen weekend had ik een familieweekend, we zijn met zn allen naar een huisje in Duitland geweest.

We hebben onder andere: geshopt, gemountenbiked, gewandeld, gegourmet, kampvuur gemaakt en bier en brätwurst eten :P ik bedoel naar de mac geweest. :)

ons huisje

de kantine/schuur

paard in de wei naast het huis

het kampvuur

maandag 8 oktober 2007

Nu gaan de bloemen nog dood.


Ik vond dit bloemtje laatst in de tuin, ik denk de laatste van het seizoen, het wordt alweer herfst. Koud nat guur, de kachel brand alweer en ik eet weer lekker speculaas.
Gisteren nog heerlijk genoten in het zonnetje, maar vonochtend was het koud en mistig.
Ik hoop dat dit alles snel voorbij trekt, en dat het winter en voorjaar wordt!
Dan komen de bloempjes terug!
Nu gaan de bloemen nog dood,...
maar volgendend voor jaar staan ze er weer :).

woensdag 3 oktober 2007

Oekraïne (deel 2)

Op dit moment, terwijl het buiten koud en nat is en echt herfst begint te worden, zit ik met mijn hoofd in zonnige zaken. Ik ben namelijk bezig met het monteren van de Oekraïne film. Alle bandjes (3 uur film) zijn nu ingeladen en het eerste bandje is grof gemonteerd en terug gebracht van 60 min naar 25. Jullie moeten nog even geduld hebben voor het eindresultaat maar ik ga druk bezig de rest van de week.





Om jullie nog even zoet te houden hier nog wat Oekraïne foto's:




( Het huis Hebron waar we gewerkt hebben.)


(Tineke probeert het beeld van Tjevtjenko (ofzoiets, bekende Oekraïnse dichter) om te duwen. )


( Jos is aan het dollen met de kids)


(Het kampvuur op de laatste avond)


( Ik in een Designers kostuum dat ik níet gekocht heb)

maandag 1 oktober 2007

Ik heb een Bonsaiboom :)


Dit is hem dan en ik noem hem Rufus.

Ik heb mn bonsai van Tineke gekregen en hij staat nu op mn orgeltje gepakeerd. Vanochtend heb ik hem uitgezocht bij Tuinland in Zwolle. Waarom ie Rufus heet? Uhm ,tja geen idee eigenlijk dat was de eerste naam die bij me op kwam.

vrijdag 28 september 2007

Tinus vertrek.

Woensdag:
Alles inpakken.
De tuinkabouter gaat ook mee naar Suriname.
Afscheid nemen van de laatste vriendjes
Het laken wordt beschreven.
Donderdag:
In de trein naar Schiphol
Schiphol.

Inchecken
Afscheid nemen. ;(
Naar de douane.
In het achterste vliegtuig, daar zit Tinus in.
De bagage.
Daar gaat ze!

woensdag 26 september 2007

Gat in je hand

Ze zeggen wel eens dat vrouwen een gat in hun hand hebben maar ik heb er ook één.
Niet dat ik nu zoveel geld uitgeef maar afgelopen zaterdag was ik gevallen en nu heb ik er ook één.


Zie al hier het resultaat: