Wat making of plaatjes:
woensdag 13 februari 2008
Film.
2 kereltjes bij mij op school zijn op dit moment bezig met het maken van een korte speelfilm, als zij dit project goed afronden mogen zij beginnen aan hun afstudeerproject. Ze hebben allerlei mensen er omheen gevraagd om te helpen. Mij hebben ze gevraagd om foto's te maken, om te laten zien hoe ze bezig zijn en voor stills uit de film die ze kunnen gerbuiken voor promotionele doeleinden zoals dvdhoesje, filmposter en dergelijke. Zie hier een preview!
Wat making of plaatjes:
Wat making of plaatjes:
woensdag 23 januari 2008
Nieuw huisdier
Sinds gister hebben we er een nieuw huisdier bij.
Hij of zij zat in de volliere, als illegale bewoner. Mijn moeder had hem toen mee naar binnen genomen om hem te laten zien. Ik ging er toen even foto's van maken. Mijn moeder deed het beestje daarom in een ander bakje, helaas is het daar uit gesprongen en nu loopt ie los door de kamer. We hebben hem nog niet te pakken kunnen krijgen en de hond en kat ook niet :/ .
Maar ik zal jullie niet langer in spanning houden, ......
Dit is hem dan:
donderdag 17 januari 2008
woensdag 9 januari 2008
Guards of the Tree
maandag 31 december 2007
Pimp my melkbus en guitar!
De laatste blog van het jaar!
De laatste dagen van het jaar heb ik creatief door gebracht.
Ik heb de melkbus van mn broertje opgeleukd en mn eigen gitaar heb ik ook verbouwd.
zondag 16 december 2007
Hoog water en een nieuw orgeltje
Het water staat alweer tegen de dijk en dat levert mooie plaatjes op waaronder deze:
En ik ben inmiddels in het bezit van dit orgeltje :)
maandag 10 december 2007
Opposition of One
Afgelopen zaterdag was ik weer eens in Eureka, waar Opposition of One speelde (en nog 2 bands als support) Het was de laatste show van OOO in Nederland, want nog voor de kerst stopt de band. Het was erg gezellig, en OoO speelde erg fijn :).
genoeg gepraat, FOTO'S !!



(Positive Strike)



(Opposition of One)
genoeg gepraat, FOTO'S !!
(Positive Strike)
(Opposition of One)
Abonneren op:
Posts (Atom)

















