Flevo was erg relaxed ondanks het harde werken tijdens de op en afbouw. Het was ook erg gezellig en ik heb toffe bandjes gezien. Eén van mijn hoogte punten was toch wel de Meet and Greet met MXPX. :) Vandaar deze foto. Ik ga zo bezig met foto's uitzoeken voor mn Flevoblog (zie link aan de zijkant)
donderdag 21 augustus 2008
Flevo 2008
Ik ben inmiddels al 2 dagen terug van het Flevo Festival, maar nu dan toch even een berichtje.
Flevo was erg relaxed ondanks het harde werken tijdens de op en afbouw. Het was ook erg gezellig en ik heb toffe bandjes gezien. Eén van mijn hoogte punten was toch wel de Meet and Greet met MXPX. :) Vandaar deze foto. Ik ga zo bezig met foto's uitzoeken voor mn Flevoblog (zie link aan de zijkant)
Flevo was erg relaxed ondanks het harde werken tijdens de op en afbouw. Het was ook erg gezellig en ik heb toffe bandjes gezien. Eén van mijn hoogte punten was toch wel de Meet and Greet met MXPX. :) Vandaar deze foto. Ik ga zo bezig met foto's uitzoeken voor mn Flevoblog (zie link aan de zijkant)
donderdag 17 juli 2008
Vakantie!
Van 2 juli tot 14 juli ben ik met mijn ouders, broertjes en Tineke op vakantie geweest naar Italië.
Tineke en ik zijn met het vliegtuig gegaan, mijn ouders waren het weekend ervoor algegaan maar toen waren Tineke en ik op kamp van haar kerk, en Tineke had nog diplomauitreiking waardoor wij dus pas later konden. Maar als je dan met het vliegtuig kan ipv 2 dagen met de auto is dat helemaal niet erg. Over het agemeen was het lekker weer en ben ik ook nog een beetje verkleurd. Helaas hebben we ook flink wat regen gehad. We hebben lekker gezwommen in het meer en zwembad, zijn naar een hoge berg geweest, 2 eilandjes, naar Milaan geweest en ik heb Tineke getrakteerd op een romantisch diner :) Dit is een korte impressie van de vakantie en de foto's vullen het nog wat aan.

Tineke aan het skottelbraaien.

Uitzicht vanaf een berg.

Panorama vanaf de berg.

Panorama vanaf het eiland.

Een eiland.

Hubertus.

Milaan!
Tineke en ik zijn met het vliegtuig gegaan, mijn ouders waren het weekend ervoor algegaan maar toen waren Tineke en ik op kamp van haar kerk, en Tineke had nog diplomauitreiking waardoor wij dus pas later konden. Maar als je dan met het vliegtuig kan ipv 2 dagen met de auto is dat helemaal niet erg. Over het agemeen was het lekker weer en ben ik ook nog een beetje verkleurd. Helaas hebben we ook flink wat regen gehad. We hebben lekker gezwommen in het meer en zwembad, zijn naar een hoge berg geweest, 2 eilandjes, naar Milaan geweest en ik heb Tineke getrakteerd op een romantisch diner :) Dit is een korte impressie van de vakantie en de foto's vullen het nog wat aan.
Tineke aan het skottelbraaien.
Uitzicht vanaf een berg.

Panorama vanaf de berg.

Panorama vanaf het eiland.
Een eiland.
Hubertus.
Milaan!
woensdag 4 juni 2008
Post from the US of A !!
Dankzij de lage dollarkoers is het heel aantrekkelijk om spullen te bestellen uit Amerika, en dat is dan ook wat ik laatst heb gedaan. Vandaag kwam het eerste pakketje binnen :)
Met 22 postzegels Ö .
Dus als je Amerikaanse postzegels verzameld ik hou me aanbevolen :)
zaterdag 26 april 2008
vrijdag 18 april 2008
Werkweekje Berlijn
Afgelopen week verbleef ik in Berlijn.
Maandagochtend even na achten vertrokken we met 2 bussen, na een paar tussen stops en wat films kwamen we tegen half 5 (dacht ik) aan in Berlijn.
We sliepen in een hotel buiten het centrum (20 min met de tram) Nadat we onze spullen op onze kamer hadden gelegd zijn we naar het winkelcentrum gegaan om de nodige inkopen te doen en om te gaan avondeten.
De volgende ochtend kregen we een rondleiding door stad. Vanuit de bus heeft een gids verschillende dingen laten zien en verteld op een paar plaatsen zijn we uitgestapt om ter plekke rond te kijken. we zijnlangs allerlei bekende dingen gereden zoals, het Joods monument, de Brandeburger Tor, de Reigstag, Checkpoint Charlie, Potsdammerplatz.

( de Branderburger Tor)
Na de rondleiding moesten we werken aan onze prestatie. De opdracht was om een fotoserie te maken over contrast in Berlijn, wij hebben er voor het contrast beweging/stil staan gekozen. Wij bsloten om dit te doen bij de muur/ of restanten daar van. Omdat daar vroeger mensen niet verder konden en nu wel weer. We zijn eerst naar het noorden van van Berlijn gegaan en langzaam afgezakt naar het zuiden en de muur gevolgd door de stad en op verschillende plaatsen foto's gemaakt. Bij de nieuwe Bahnhof, Brandeburger Tor, Checkpoint Charlie en de East Side Gallery. Rond 9 uur waren we weer in het hotel. 's Avonds zijn we Berlijn weer in gegaan om het nacht leven te proeven en bier :) .

(stuk muur vlakbij Checkpoint Charlie)
Woensdag zijn we eerst naar het Bauhaus museum geweest en daarna naar het Joods museum. Daarna zijn we bezig geweest voor de 2de opdracht maar vooral wezen shoppen. 's Avonds zijn we naar het Sony center op de Potsdammerplatz naar de bioscoop geweest en daar een 3D film bekeken. Na afloop zijn we nog opzoek geweest naar een leuk kroegje of iets dergelijks maar helaas niet gevonden en hebben we maar wat in de Hotelbar wat gedronken.

(East Side Gallery met uitzicht op de televisietoren)
Donderdag was het alweer tijd om naar huis te gaan. We zijn eerst nog wezen shoppen op de Kurfustendam, wat broodjes en wat drinken voor onderweg. En tegen 12 uur vetrok de bus weer naar Nederland. Tegen 8 uur kwamen weer in Zwolle aan.
Maandagochtend even na achten vertrokken we met 2 bussen, na een paar tussen stops en wat films kwamen we tegen half 5 (dacht ik) aan in Berlijn.
We sliepen in een hotel buiten het centrum (20 min met de tram) Nadat we onze spullen op onze kamer hadden gelegd zijn we naar het winkelcentrum gegaan om de nodige inkopen te doen en om te gaan avondeten.
De volgende ochtend kregen we een rondleiding door stad. Vanuit de bus heeft een gids verschillende dingen laten zien en verteld op een paar plaatsen zijn we uitgestapt om ter plekke rond te kijken. we zijnlangs allerlei bekende dingen gereden zoals, het Joods monument, de Brandeburger Tor, de Reigstag, Checkpoint Charlie, Potsdammerplatz.
( de Branderburger Tor)
Na de rondleiding moesten we werken aan onze prestatie. De opdracht was om een fotoserie te maken over contrast in Berlijn, wij hebben er voor het contrast beweging/stil staan gekozen. Wij bsloten om dit te doen bij de muur/ of restanten daar van. Omdat daar vroeger mensen niet verder konden en nu wel weer. We zijn eerst naar het noorden van van Berlijn gegaan en langzaam afgezakt naar het zuiden en de muur gevolgd door de stad en op verschillende plaatsen foto's gemaakt. Bij de nieuwe Bahnhof, Brandeburger Tor, Checkpoint Charlie en de East Side Gallery. Rond 9 uur waren we weer in het hotel. 's Avonds zijn we Berlijn weer in gegaan om het nacht leven te proeven en bier :) .
(stuk muur vlakbij Checkpoint Charlie)
Woensdag zijn we eerst naar het Bauhaus museum geweest en daarna naar het Joods museum. Daarna zijn we bezig geweest voor de 2de opdracht maar vooral wezen shoppen. 's Avonds zijn we naar het Sony center op de Potsdammerplatz naar de bioscoop geweest en daar een 3D film bekeken. Na afloop zijn we nog opzoek geweest naar een leuk kroegje of iets dergelijks maar helaas niet gevonden en hebben we maar wat in de Hotelbar wat gedronken.
(East Side Gallery met uitzicht op de televisietoren)
Donderdag was het alweer tijd om naar huis te gaan. We zijn eerst nog wezen shoppen op de Kurfustendam, wat broodjes en wat drinken voor onderweg. En tegen 12 uur vetrok de bus weer naar Nederland. Tegen 8 uur kwamen weer in Zwolle aan.
dinsdag 1 april 2008
dinsdag 25 maart 2008
Pasen 2008
Het is inmiddels alweer voorbij maar ik wou er toch nog even een blog over schrijven.
Pasen :)
Pasen :)
Het feest van de opstanding van Jezus Christus, die de dood en zonde overwonnen heeft leeft!
Het heeft dus niks met eieren, hazen en dergelijke te maken.
Eerste paasdag ben ik naar de kerk in Hattem geweest, mij neefje Bart deed belijdenis en daar gingen wij dus heen. Na afloop van de dienst zijn we bij hem op vistie geweest. 's Middags ben ik naar mijn eigen kerk geweest. Waar kandidaat van Rijn preekte een jonge student die bijna klaar is. Ook een mooie dienst. Na de dienst kwam er allemaal familie voor een paasbrunch. Erg gezellig en erg lekker.
De volgende dag heb ik uitgeslapen en 's middags kwamen Tineke's ouders en broertje en zusje op visitie voor Suriname verhalen van mij en om nog wat spulletjes van Tineke die ik mee had gekregen mee te nemen.
En er was sneeuw. :D
Abonneren op:
Posts (Atom)