vrijdag 10 oktober 2008

Old skool.


Ik ben sinds vandaag eigenaar van een Zenit EM (Olympische editie 1980)
Het is een Russische camera, en ik wil het analoge fotografeen eens proberen, en als je dan voor 15 euro een camera op de kop kan tikken via marktplaats is dat natuurlijk ideaal.

Waarom ik voor deze camera gekozen heb is om het volgende. Momenteel is er in het Friesch museum

een expostie van het Noorderlicht, Behind Walls, fotografie uit het Oostblok van voor 1989 (de val van het communisme) ik ben daar met school heen geweest en bij die excursie hoort een opdracht. Voor die opdracht wil ik graag met een oostblok camera fotograferen. En die heb ik nu dus, ik moet nog even uitvogelen hoe die werkt, maar ik heb de handleiding inmiddels al op internet gevonden dus dat gaat wel goed komen.

Het resultaat zal ik t.z.t. inscannen en hier vertonen.

maandag 29 september 2008

JA! :)

Vorig jaar stond er hier rond deze tijd een droevig bericht, dat Tineke vertrokken was naar Suriname voor 7 maanden. Gelukkig kan ik nu iets veel blijers vertellen!

Tineke en ik gaan trouwen!

Afgelopen zaterdagavond heb ik haar ten huwelijk gevraagd.
Ik had een mooie witte roos gekocht en ben voor haar op mn knieën gegaan.
Ik was een beetje zenuwachtig maar eigenlijk wist ik Tineke's antwoord allang.
Ze zei JA!

Jes!. Waarneer we precies gaan trouwen weten we nog niet, maar dat word waarschijnlijk ergens volgend najaar. Nu eerst verloven en op zoek naar een huisje.


Hoera voor ons!

woensdag 24 september 2008

sally fest

Among This All









The Spirit That Guides Us












The Hot Stewards




woensdag 3 september 2008

Flevo Foto's Online

Eindelijk is het dan zo ver, ik heb mijn flevo foto's online staan. Hoera.

Kijk op voor flevo foto's: http://www.flevofotos.blogspot.com.

maandag 1 september 2008

Design is fun.



Ik ben gevraagd om voor een informatie avond van Tinekes kerk de uitnodiging te ontwerpen, vanavond ben ik begonnen met brainstormen en schetsen voor ideeën. Er zijn een paar toffe ideeën uitgekomen die ik nu verder ga uitwerken. Dus blijf hier kijken en wie weet zie je het eindresultaat.

donderdag 21 augustus 2008

Flevo 2008

Ik ben inmiddels al 2 dagen terug van het Flevo Festival, maar nu dan toch even een berichtje.
Flevo was erg relaxed ondanks het harde werken tijdens de op en afbouw. Het was ook erg gezellig en ik heb toffe bandjes gezien. Eén van mijn hoogte punten was toch wel de Meet and Greet met MXPX. :) Vandaar deze foto. Ik ga zo bezig met foto's uitzoeken voor mn Flevoblog (zie link aan de zijkant)

donderdag 17 juli 2008

Vakantie!

Van 2 juli tot 14 juli ben ik met mijn ouders, broertjes en Tineke op vakantie geweest naar Italië.
Tineke en ik zijn met het vliegtuig gegaan, mijn ouders waren het weekend ervoor algegaan maar toen waren Tineke en ik op kamp van haar kerk, en Tineke had nog diplomauitreiking waardoor wij dus pas later konden. Maar als je dan met het vliegtuig kan ipv 2 dagen met de auto is dat helemaal niet erg. Over het agemeen was het lekker weer en ben ik ook nog een beetje verkleurd. Helaas hebben we ook flink wat regen gehad. We hebben lekker gezwommen in het meer en zwembad, zijn naar een hoge berg geweest, 2 eilandjes, naar Milaan geweest en ik heb Tineke getrakteerd op een romantisch diner :) Dit is een korte impressie van de vakantie en de foto's vullen het nog wat aan.


Tineke aan het skottelbraaien.


Uitzicht vanaf een berg.


Panorama vanaf de berg.


Panorama vanaf het eiland.


Een eiland.


Hubertus.


Milaan!