
dinsdag 18 november 2008
maandag 17 november 2008
1e rijles!
Vandaag was het dan zover, mijn eerste rijles!

Een hele ervaring, maar ik vond het leuk en volgens de instructeur ging het best goed voor een eerste keer. Het schakelen pikte ik snel op en ik heb de auto één keer laten afslaan.
Na een paar rondjes over de parkeerplaats reed ik van Berkum naar Wythem en via het industrieterrein (waar je 50 mag en geen 70, sorry) naar Zwolle-zuid. En daar pikte ik de vogende op die via de struikjes mij weer terug bracht naar de rijschool waar mijn fiets stond.
De instructeur schatte mij op 34 lessen en ergens in januari afrijden. We zullen zien.!
Maar als je deze auto ziet de komende tijd, blijf goed oppassen!

donderdag 13 november 2008
maandag 3 november 2008
Analoog
Mn eerste rolletje is vol en ontwikkeld, helaas is er met het uithalen van het rolletje iets mis gegaan en is de helft van mn film overbelicht geraakt. (foutje an mijn kant.) Gelukkig weet ik nu wel hoe ik hem er uitmoet halen dus voor de volgende keer moet het goed gaan.
Van de 24 foto's zijn er nu 10 aardig gelukt en ontwikkeld en afgedrukt. Er zitten wel lichtvlekken op, maar ergens heeft dat ook wel wat.
Hier twee foto's die ik zelf erg tof vind geworden.
giraffe in emmen
maïsveld
vrijdag 10 oktober 2008
Old skool.
Ik ben sinds vandaag eigenaar van een Zenit EM (Olympische editie 1980)
Het is een Russische camera, en ik wil het analoge fotografeen eens proberen, en als je dan voor 15 euro een camera op de kop kan tikken via marktplaats is dat natuurlijk ideaal.
Waarom ik voor deze camera gekozen heb is om het volgende. Momenteel is er in het Friesch museum
een expostie van het Noorderlicht, Behind Walls, fotografie uit het Oostblok van voor 1989 (de val van het communisme) ik ben daar met school heen geweest en bij die excursie hoort een opdracht. Voor die opdracht wil ik graag met een oostblok camera fotograferen. En die heb ik nu dus, ik moet nog even uitvogelen hoe die werkt, maar ik heb de handleiding inmiddels al op internet gevonden dus dat gaat wel goed komen.
Het resultaat zal ik t.z.t. inscannen en hier vertonen.
maandag 29 september 2008
JA! :)
Vorig jaar stond er hier rond deze tijd een droevig bericht, dat Tineke vertrokken was naar Suriname voor 7 maanden. Gelukkig kan ik nu iets veel blijers vertellen!
Tineke en ik gaan trouwen!
Afgelopen zaterdagavond heb ik haar ten huwelijk gevraagd.
Ik had een mooie witte roos gekocht en ben voor haar op mn knieën gegaan.
Ik was een beetje zenuwachtig maar eigenlijk wist ik Tineke's antwoord allang.
Ze zei JA!
Jes!. Waarneer we precies gaan trouwen weten we nog niet, maar dat word waarschijnlijk ergens volgend najaar. Nu eerst verloven en op zoek naar een huisje.
Hoera voor ons!
Tineke en ik gaan trouwen!
Afgelopen zaterdagavond heb ik haar ten huwelijk gevraagd.
Ik had een mooie witte roos gekocht en ben voor haar op mn knieën gegaan.
Ik was een beetje zenuwachtig maar eigenlijk wist ik Tineke's antwoord allang.
Ze zei JA!
Jes!. Waarneer we precies gaan trouwen weten we nog niet, maar dat word waarschijnlijk ergens volgend najaar. Nu eerst verloven en op zoek naar een huisje.
Hoera voor ons!
woensdag 24 september 2008
Abonneren op:
Posts (Atom)















