donderdag 29 januari 2009

In Christ United

Ik ben geen fan van hyves maar ga nu toch even reclame maken, ...


WWW.ICUNITED.HYVES.NL

Jes, sinds een tijde speel ik bas in deze band.
Vanavond hebben we wat liedjes opgenomen en hopelijk komen die snel online.

De filmpjes zijn al van een tijdje terug, en inmiddels spelen we ze al een stuk beter. :P

donderdag 22 januari 2009

Dit is de reden waarom ik jullie inspanning hield en waarom ik over een hekje klom.
Simon had het bijna goed. Dit is alleen het Openlucht Zwembad van Zwolle
In het kader van de opdracht van het Noorderlicht Behind Walls zijn hier mijn foto's.












woensdag 14 januari 2009

zaterdag 10 januari 2009

Kerst?

Vorig jaar al geschoten, maar nog niet geplaatst:



Kerstdiner.

woensdag 31 december 2008

Knallend het jaar uit!






(en dat alles vanuit een prachtig winterlandschap)



donderdag 18 december 2008

Deze donkere dagen voor kerst kunnen soms best droevig zijn.
Zo ook voor mij. Mijn telefoon is er na 4/5 jaar mee opgehouden en 1 van mijn vissen is na 36 weken trouwe dienst als huisdier overleden.

Gelukkig zijn er ook leuke dingen zoals een kerstpakket en een avondje weezer en greenday.