dinsdag 19 mei 2009

Gent deel 2

Jahoe, de foto's uit mn Zenit zijn ook ontwikkeld en afgedrukt :)
dus hier nogmaals Gent:


Het ongeluk :O


De dames voor het huis van Jos.


Een heuse bierwagen!


Een of ander oud gebouw bij de St. Baaf


Bekenden bij de St. Baaf


Bloempjes op de voorgrond.


Gentse schoolkindjes bij de St.Baaf


Een verdwaalde duif op het plein van de St Baaf.


Een kruisbeeld.


(Stadswandeling door Gent)

Een toren.


Gebouw.


Rondvaartbootje.








Een oud winkeltje, vlakbij het kasteel.


Ons geliefde Bierhuis!


De Graslei.


Nog een keer.




Tineke en Hubertus.


In het Design Museum.


Dit ook.


En alweer de Graslei.




Een gevaarlijke trap.

(Amuseren bij Blaarmeersen)

Jos en Herman op het vlot.


De dames aan het broodjes smeren.


Jos en ik in het water.


Moi op het vlot.


Herman, Geja en Marion.

dinsdag 12 mei 2009

Compleet!


Na jaren is mijn Indianen Playmobil collectie compleet :)
Niet dat ik er nog mee speel, maar leuk is het wel.

dinsdag 5 mei 2009

Jos op het vlot


Schoon Gent, iedereen content!

Jes, het is alweer een week geleden dat we zaten te genieten van de Belgische zon, frieten en bieren.
Het was erg gezellig bij Jos en Marion :) Ik heb natuurlijk ook nog wat foto's gemaakt.
De foto's van de diana en zenit moeten nog ontwikkeld worden dus nog even geduld.
De St.Baaf
Jos en Marion doen boodschappen.
Er was een ongeluk gebeurt bij Jos in de straat.
Ramptoeristen.

Gent bij nacht.




Klokke Roeland, een super lekker bier!

woensdag 22 april 2009

donderdag 16 april 2009

Theorie examen

Jaja, ik ben al een tijdje aan het lessen en dat gaat best goed, ik hoop binnenkort het examen aan te mogen vragen.(nou ja dat mijn rijsinstructeur dat doet)
Vanmiddag heb ik mijn theorie examen gedaan en ben ik al weer een stapje dichter bij.

En ik ben geslaagd, hoera!


woensdag 15 april 2009

Cross-processing

Ik heb mijn Zenit weer eens van stal gehaald, dit maal geladen met een diafilm.
Nu denk je, nee hé nu gaat ie zeker ook nog een diaprojector aanschaffen om het te kunnen bekijken. Nee hoor, dat was ik niet van plan.
Was het dan een foutje misschien? Gewoon het verkeerde rolletje uit het schapgehaald?
Nee ook niet. Het was een bewuste keuze.
En ik heb ze gewoon laten ontwikkelen, en daar ging het me juist om. Normaal als je dia's laat ontwikkelen moeten ze in een ander chemicalien bad dan normale film. Doe je dit niet dan kloppen de kleuren niet. Dit heb ik dus gedaan en hierdoor krijg je soms verrassende resultaten.
Dit heet cross-processing en werd vroeger wel meer gedaan.





(deze bloemen zijn in het echt geel)