dinsdag 30 juni 2009

Nog 2 maanden en 4 dagen te gaan.

En dan ga ik trouwen met mijn lieve schatje!

Voor het zover is moet er nog veel gebeuren, maar het meeste is nu toch al wel gepland.
Het stadhuis staat vast, het in ondertrouw is geregeld, de kerk en dominee, organist en band, fotograaf, locatie voor het feest, de kaarten zijn naar de drukker, Tineke heeft haar jurk uitgezocht en ik mijn pak, de huwelijksreis is geboekt. Wij zijn bijna klaar om te trouwen!
Jeah
Ik kan niet wachten.
Nu nog tijdig woonruimte vinden.

woensdag 10 juni 2009

negativ

Ik heb weer foto's van mn Diana. 2 rolletjes zelfs! één 120mm film zoals het in een Diana hoort en een 35mm film wat lukt met een beetje knutselen. Een verfroerstokje en good old ductape doen wonderen ^^ . Dit laatste was een expiriment voor mij, ik had op internet gelezen hoe het moest en het uitgeprobeert en het werkt!


Mijn gitaar verbouwd.


Klaprozen.


Op weg naar Leiden.


Fietsers op de dijk.


Bij de IJsselbrug.


Koeien in een Deventerse wei, en Tineke op de fiets.


Madeliefjes in de voortuin


Joefie wilde niet meewerken.


Toch gelukt!



Onze kippen.


Brandnetels


Skyline van Zalk


Gebouw naast het politiebureau in Zwolle word gesloopt.

vrijdag 5 juni 2009

Nieuwe schoenen en vogels


dit zijn mijn nieuwe schoenen, althans dit is de linker, maar de rechter ziet er net zo uit maar dan gespiegeld. anders zit het zo naar.


en dit is een babyvogeltje uit onze tuin.

nog meer babyvogels.

dinsdag 19 mei 2009

Gent deel 2

Jahoe, de foto's uit mn Zenit zijn ook ontwikkeld en afgedrukt :)
dus hier nogmaals Gent:


Het ongeluk :O


De dames voor het huis van Jos.


Een heuse bierwagen!


Een of ander oud gebouw bij de St. Baaf


Bekenden bij de St. Baaf


Bloempjes op de voorgrond.


Gentse schoolkindjes bij de St.Baaf


Een verdwaalde duif op het plein van de St Baaf.


Een kruisbeeld.


(Stadswandeling door Gent)

Een toren.


Gebouw.


Rondvaartbootje.








Een oud winkeltje, vlakbij het kasteel.


Ons geliefde Bierhuis!


De Graslei.


Nog een keer.




Tineke en Hubertus.


In het Design Museum.


Dit ook.


En alweer de Graslei.




Een gevaarlijke trap.

(Amuseren bij Blaarmeersen)

Jos en Herman op het vlot.


De dames aan het broodjes smeren.


Jos en ik in het water.


Moi op het vlot.


Herman, Geja en Marion.

dinsdag 12 mei 2009

Compleet!


Na jaren is mijn Indianen Playmobil collectie compleet :)
Niet dat ik er nog mee speel, maar leuk is het wel.

dinsdag 5 mei 2009

Jos op het vlot


Schoon Gent, iedereen content!

Jes, het is alweer een week geleden dat we zaten te genieten van de Belgische zon, frieten en bieren.
Het was erg gezellig bij Jos en Marion :) Ik heb natuurlijk ook nog wat foto's gemaakt.
De foto's van de diana en zenit moeten nog ontwikkeld worden dus nog even geduld.
De St.Baaf
Jos en Marion doen boodschappen.
Er was een ongeluk gebeurt bij Jos in de straat.
Ramptoeristen.

Gent bij nacht.




Klokke Roeland, een super lekker bier!