En dan ga ik trouwen met mijn lieve schatje!
Voor het zover is moet er nog veel gebeuren, maar het meeste is nu toch al wel gepland.
Het stadhuis staat vast, het in ondertrouw is geregeld, de kerk en dominee, organist en band, fotograaf, locatie voor het feest, de kaarten zijn naar de drukker, Tineke heeft haar jurk uitgezocht en ik mijn pak, de huwelijksreis is geboekt. Wij zijn bijna klaar om te trouwen!
Jeah
Ik kan niet wachten.
Nu nog tijdig woonruimte vinden.
dinsdag 30 juni 2009
woensdag 10 juni 2009
negativ
Ik heb weer foto's van mn Diana. 2 rolletjes zelfs! één 120mm film zoals het in een Diana hoort en een 35mm film wat lukt met een beetje knutselen. Een verfroerstokje en good old ductape doen wonderen ^^ . Dit laatste was een expiriment voor mij, ik had op internet gelezen hoe het moest en het uitgeprobeert en het werkt!

Mijn gitaar verbouwd.

Klaprozen.

Op weg naar Leiden.

Fietsers op de dijk.

Bij de IJsselbrug.

Koeien in een Deventerse wei, en Tineke op de fiets.

Madeliefjes in de voortuin

Joefie wilde niet meewerken.

Toch gelukt!

Onze kippen.

Brandnetels

Skyline van Zalk


Mijn gitaar verbouwd.

Klaprozen.

Op weg naar Leiden.

Fietsers op de dijk.

Bij de IJsselbrug.

Koeien in een Deventerse wei, en Tineke op de fiets.

Madeliefjes in de voortuin

Joefie wilde niet meewerken.

Toch gelukt!

Onze kippen.

Brandnetels

Skyline van Zalk

Gebouw naast het politiebureau in Zwolle word gesloopt.
vrijdag 5 juni 2009
Nieuwe schoenen en vogels
dinsdag 19 mei 2009
Gent deel 2
Jahoe, de foto's uit mn Zenit zijn ook ontwikkeld en afgedrukt :)

Het ongeluk :O

De dames voor het huis van Jos.

Een heuse bierwagen!

Een of ander oud gebouw bij de St. Baaf

Bekenden bij de St. Baaf

Bloempjes op de voorgrond.

Gentse schoolkindjes bij de St.Baaf

Een verdwaalde duif op het plein van de St Baaf.

Een kruisbeeld.
(Stadswandeling door Gent)

Een toren.

Gebouw.

Rondvaartbootje.




Een oud winkeltje, vlakbij het kasteel.

Ons geliefde Bierhuis!

De Graslei.

Nog een keer.


Tineke en Hubertus.

In het Design Museum.

Dit ook.

En alweer de Graslei.


Een gevaarlijke trap.
(Amuseren bij Blaarmeersen)

Jos en Herman op het vlot.

De dames aan het broodjes smeren.

Jos en ik in het water.

Moi op het vlot.

Herman, Geja en Marion.
dus hier nogmaals Gent:

Het ongeluk :O

De dames voor het huis van Jos.

Een heuse bierwagen!

Een of ander oud gebouw bij de St. Baaf

Bekenden bij de St. Baaf

Bloempjes op de voorgrond.

Gentse schoolkindjes bij de St.Baaf

Een verdwaalde duif op het plein van de St Baaf.

Een kruisbeeld.
(Stadswandeling door Gent)

Een toren.

Gebouw.

Rondvaartbootje.




Een oud winkeltje, vlakbij het kasteel.

Ons geliefde Bierhuis!

De Graslei.

Nog een keer.


Tineke en Hubertus.

In het Design Museum.

Dit ook.

En alweer de Graslei.


Een gevaarlijke trap.
(Amuseren bij Blaarmeersen)

Jos en Herman op het vlot.

De dames aan het broodjes smeren.

Jos en ik in het water.

Moi op het vlot.

Herman, Geja en Marion.
dinsdag 12 mei 2009
Compleet!
dinsdag 5 mei 2009
Schoon Gent, iedereen content!
Jes, het is alweer een week geleden dat we zaten te genieten van de Belgische zon, frieten en bieren.
Het was erg gezellig bij Jos en Marion :) Ik heb natuurlijk ook nog wat foto's gemaakt.
De foto's van de diana en zenit moeten nog ontwikkeld worden dus nog even geduld.
De St.Baaf
Jos en Marion doen boodschappen.
Er was een ongeluk gebeurt bij Jos in de straat.
Ramptoeristen.
Abonneren op:
Posts (Atom)












