dinsdag 9 februari 2010

Stage

Sinds vorige week loop ik stage op school,
ja op school. Bij mij op school hebben ze een projectbureau en daar komen verschillende opdrachtgevers die graag foto's of film willen hebben van het een of ander. Ik ben nu de fotograaf voor hun. Zo heb ik tot nu toe gefotografeerd op een receptie op de Marslanden en Zwolle in de sneeuw voor de VVV, op het programma staan nu foto's maken voor een juwelier voor op hun site en foto's maken op een partnerdag van Landstede.

Hier één foto van Zwolle in de sneeuw, de foto was wat te grauw dus heb ik hem bewerkt en frisser gemaakt.

donderdag 21 januari 2010

In de studio

Met mn band ICU zijn we vorige week de studio in gedoken om wat nummers op te nemen.
Naja studio, we hebben ons oefenhok omgebouwd en dat werkt ook. (=
Het was erg leuk en leerzaam. Vanavond gaan we verder.













dinsdag 22 december 2009

In het vorige bericht had ik het er al over, en ik he het gekregen :D een dik pak sneeuw.
Ik vind het mooi.

Wat ik ook mooi vind is onze kerstboom en kerststal.

nu ons huis langzaam vol druppelt met kerstkaarten is het tijd geworden om alle trouwkaarten van de muur te halen. Eeen beetje kaal is het wel. Nu moeten we maa gaan bedenken wat we verder op de muur willen hebben hangen.


Onze eerste kerstboom


Onze kerststal ter grote van een luciferdoosje.

dinsdag 15 december 2009

Stockholm

Zo met dit koude weer verlang ik naar twee dingen, of een dik pak sneeuw of de zomer.
Vaker en liever aan het tweede. Dan denk ik bijvoorbeeld was ik maar weer in Stockholm, dat was leuk en fijn weg van hier, van school en dat soort gezeur.


Uitzicht over Stockholm. (klik er op om te bekijken op groot formaat)


Tineke in een platenzaak in Stockholm.


Kamperen vlakbij het vliegveld.


Ook lekker warm.

vrijdag 20 november 2009

Geflits

Nee ik ben niet geflitst omdat ik te hard gereden zou hebben.
Neen, ik heb namelijk een eigen flitser gekocht!
(eigenlijk al een paar weken geleden) Maar sinds vandaag kan ik de flitser ook van de camera af gebruiken, ideaal voor reportages en fotoshoots.
Vanaf nu is dus iedereen welkom voor een shoot! (op afspraak)

dinsdag 17 november 2009

to sjoel or not to sjoel.

Van Amanda hebben we een mooie sjoelbak en nog mooiere stenen cadeau gekregen voor ons huwelijk. Afgelopen zaterdag hebben Tineke en ik hem ingewijd.

Wie komt er een avondje mee sjoelen?


Tineke aan het sjoelen.


Ik aan het sjoelen.


Zo gaat dat dus.

Wat vind je trouwens van onze mini mijters?

vrijdag 23 oktober 2009

Klik zegt mijn Clack.

Analoge camera no.3 is present. Ditmaal een Agfa Clack uit de periode '54-'65.