woensdag 16 juni 2010

Oranje!

Onze straat is al een paar weken helemaal oranje versierd.
En wij doen vrolijk mee!


(ons huis)


(een deel van de straat)


(wapperende vlaggetjes)


(en in de tuin wappert de was)

dinsdag 8 juni 2010

Hangjeugd

Deventer heeft er sinds gisteravond meer hangjeugd bij.

We hebben namelijk onze hangmatten opgehangen en kunnen nu heerlijk hangen in onze achtertuin!

(foto's volgens, als ik een keer uit mn hangmat kan komen.)

dinsdag 11 mei 2010

Het Geheim Van De Verdwenen Tulpen

Gisteravond na het eten keek ik uit het raam. Wat ik toen zag deed mij schrikken. Vier van onze mooie tulpen waren afgeknipt. Gewoon weg uit onze voortuin. Alleen 4 zielige steeltjes zwiepend in de wind zijn er over als herinnering. We zijn geschokt. Waar moet het heen met dit land als zelfs je tulpen al niet meer veilig zijn in je eigen voortuin. Wij weten het niet.


(de steeltjes die nog over zijn)

Gelukkig hebben we nog meer tulpen in de tuin, maar het is nu wel een raar gezicht.

dinsdag 27 april 2010

Clack!









De eerste foto's uit mijn AGFA Clack =)
(tip voor mezelf: de volgende keer het rolletje vergenoeg doordraaien.)

maandag 12 april 2010

dinsdag 23 maart 2010

woensdag 10 maart 2010

Plundra!

Toen we ons huis gingen in richten vorig jaar kwamen we een mooie kast tegen bij IKEA, helaas was ie een beetje duur en besloten we maar om hem niet te kopen, en op het lijstje "komt ooit nog wel eens" te zetten. Vorige week keek ik op de site van IKEA omdat ik gelokt werd door een PLUNDRA advertentie en toen zag ik dat onze kast flink was afgeprijsd.

Maandagavond zijn Tineke en ik naar de IKEA geweest om deze kast te kopen.
Het showroom gedeelte hebben we overgeslagen en we zijn gelijk naar het magazijn gesprint.
Op de computer opgezocht waar hij lag, en eenmaal aangekomen bleek dat hij nog verder was afgeprijsd. Hoera!

Gisteravond hebben we hem in elkaar gezet en nu staat ie mooi op onze slaapkamer.
Leve de PLUNDRA van IKEA!